2012. december 25., kedd

Útkereszteződések típusai és ezekre vonatkozó szabályok

Elmélet 2 rész



Útkereszteződések típusai és ezekre vonatkozó szabályok



Sima ú tkereszteződés avagy nem irányított itt egyszerű a képlet elsőbbséget kell adni a jobb oldaladon levőnek (nem az anyósodnak)
 Irányított útkereszteződés:-kötelesek vagyunk betartani a, jelzőlámpák és a táblák és a rendőr által leadott jeleket. Nagyon fontos ezek sorrendje és elárulom nekem, hogy sikerült ezeknek a megjegyzése.
Én ezt az egészet sorba állítottam intelligencia szerint és íme
1). A rendőr jelzései - Ő a legokosabb az egész bandába
2). Megkülömböztető jelzések és hang jelzések (mentő, rendőr autó,tűzoltó.)-Én mondtam hogy a rendőr a legokosabb.
3). Ideiglenes jelzések vagyis azok a jelzések amelyek megváltoztatják a régi forgalmat-Ezeknek már csak fém darabok
4). Fényjelzések
5). Táblák
6). Útburkolati jelzések
7). Forgalmi szabályok
Amint látod az intelligencia határ értéke megközelíti a nullát.

Körforgalmi úkereszteződés
Ezt én egy nagyon jó dolognak tartom, kiváló rendszer a forgalom egyenletes elosztására.
Mindig azoknak van elsőbbsége aki a bal oldaladon van és a akik a körben vannak.De ez is lehet irányított úgyhogy figyeljünk az intelligencia sorrendre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése